Clemencia Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Men da er ikke sambo her! Blææææææ. Og jeg som trodde d å få barn var piece of cake, men der tok jeg virkelig feil... 14 prøveperioder, men ingenting skjer. Jeg har bare lyst å gråte!!! Måtte bare få litt utløp for frustrasjon..
Minnie_Moon Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Kjedelig da. Nei det er ikke bare barnematen å lage barn... Skal du/dere på noe utredning nå da dere har prøvd så lenge?
Clemencia Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Vil ikke, vil ikke, vil ikke! Jeg tør ikke heter d kanskje.. Men skal prøve akupunktur, for å se om d hjelper. For har prøvd absolutt alt annet.. Jeg blir bare så mye lettere når jeg får skrevet d, og fått bort frustrasjonen. :-)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 ååå så kjedelig for deg... er typisk at det skjer slik akuratt når det ikke passer. stor trøste klem fra meg og håper det endelig snart klaffer for dere ))
Minnie_Moon Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Ja, det er godt å få lettet hjertet litt :-) Akupunktur har jeg tro på! Verd et forsøk i alle fall :-)
Dårlig fantasi Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Å så typisk. Men el slim kan også komme et par dager før el. Kanskje han kommer hjem i løpet av helgen?
Elviraen Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg har EL slim hver periode, 2-3 dager FØR EL.....så du får få han hjem til søndag eller noe.....min er hjemme nå for første gang på lenge når jeg har EL, han jobber offshore er mer borte enn hjemme fortiden....vi er i 3 pp nå, trodde også det var null prob å lage unge, MEN der tok jeg jammen feil.....alt skal jo klaffe å da.....huff...jeg er skikkli pessimist jeg.... men jeg slutta på pillen i november 07, så har vi brukt kondom frem til sommern for å lage barn slik at jeg skulle ha termin i april.mai...MEN den gang EI!! SÅ dum kan jeg faktisk være!! forr en simpel tanke å tro at det var SÅ lett.....off...jeg bare håper det blir noe den gangen her, hadde vjo vært greit med Juni da i såfall.... ja ja..... har EL på mandag, har knulla i dag og skal en gang til faktisk! hahah gir oss ikke med det første her i gården!! Det er første gangen vi har SEX før EL, vi har alltid hatt bare på EL dagen, siden han bare har kommet hjem da alltid....men denne gangen er det omvendt, har EL på mandag og han drar mandag, så det blir en kjapp runde før han drar!!HAHAH dette er ikke lett altså!! Men lykketil alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå