Gå til innhold

Vil gjerne ha tips til gode ullbodyer. Gir også videre tips om flekkfjerning på ull


chitchat

Anbefalte innlegg

Forrige gang sverget jeg litt til Nøstebarn. Desverre er det blitt møllhull i nesten alt jeg hadde derfra. Dessuten holdt det seg ikke spesielt godt i vask. - Selv om jeg har forsøkt å følge vaskeråd. Har nok brukt ullprogrammet i vaskemaskinen istedet for håndvask og sånn er nå hverdagslivets realitet for meg. Det får jeg innrette meg etter. Joha-produktene har holdt seg kjempegodt og har tålt det utroligste av flekkfjerning, men virker litt stive. Janus er litt slaskete også har jeg hørt at de er så preparert at den varmende ulleffekten igrunnen blir borte. Noen med noen erfaringer som de vil dele?

 

Forresten ang flekkfjerning på ull (jeg ble forrige gang så lei av tran- avføring og gulpeflekker) - to tips. Domestos rett på flekken som får virke en halv dag før vask, evt gjentatte ganger - fungerer kjempebra, men kan bleke litt hardt. Fungerte også helt greit på farget tøy. Ellers har jeg kjempepositiv erfaring med et middel som man får kjøpt i helsekostbutikker - oksegalle - helt naturlig, men litt dyrt. Nå følte jeg meg skikkelig husmoderlig. Leste akkurat på noen andre innlegg om folk som hadde sex hver dag. Stakkars mannen min. Jeg har ikke lyst i det hele tatt, så jeg sitter her og tenker på ull til babyen istedet. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...