gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vi har en 6 mnd gutt, og vi er nå aktive prøvere:)))) Wiii! Brukte 5 pp for at spiren skulle sitte sist, men har jo ikke fått tilbake TR enda:( buhu.. Vi vil ha sommerspire 09!!
charlie2880 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ønsker dere lykke til:-) Vi har ei lita jente som er 7 mnd nå, og er 2 mnd på vei med neste. Så jeg vil da si at det er ganske raskt etter fødsel:-) . Har også en gutt på 6 år. Det er flott å gå gravid:-)
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Åååh, så fantastisk! Gratulerer så masse:) Jeg elsket å gå gravid, det er så vakkert! og så savner jeg de bittesmå sparkene<3 Og i forhold til jobb og studier hadde det vært perfekt om spiren satt før jul... Men kan vel ikke stresse med slikt:) Jeg ammer masse fortsatt, så det er vel kanskje mye å håpe på;P Kan jeg spørre om du fikk tilbake mensturasjonen først?
Allegra -med gullspira- Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Har en sønn på akkurat sju mnd og har prøvd noen mnd nå Ammer veldig mye fortsatt, men fikk tilbake tante rød bare to mnd etter fødsel..håper på ett lite mirakel ganske snart:)
charlie2880 Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg hadde en menstruasjon før jeg ble gravid igjen....
♥REBECCA♥ Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 jeg har en gutt på 3 mnd:)og litt over 1mnd på vei:)
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Hihi, da er det kanskje håp da? Vi tar det som det kommer, har bunkret opp med 20 graviditetstest- strips nå, så da slipper jeg i allefall å kjøpe CB hver mnd når jeg blir nysgjerrig;P litt spennende da, selv om det mest sannsynlig ikke skjer noe... Men det er lov å håpe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå