Gå til innhold

Noen her som ble gravide raskt etter fødsel?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 6 mnd gutt, og vi er nå aktive prøvere:)))) Wiii! Brukte 5 pp for at spiren skulle sitte sist, men har jo ikke fått tilbake TR enda:( buhu.. Vi vil ha sommerspire 09!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker dere lykke til:-) Vi har ei lita jente som er 7 mnd nå, og er 2 mnd på vei med neste. Så jeg vil da si at det er ganske raskt etter fødsel:-) . Har også en gutt på 6 år.

Det er flott å gå gravid:-)

Skrevet

Åååh, så fantastisk! Gratulerer så masse:) Jeg elsket å gå gravid, det er så vakkert! og så savner jeg de bittesmå sparkene<3 Og i forhold til jobb og studier hadde det vært perfekt om spiren satt før jul... Men kan vel ikke stresse med slikt:) Jeg ammer masse fortsatt, så det er vel kanskje mye å håpe på;P

Kan jeg spørre om du fikk tilbake mensturasjonen først?

Skrevet

Har en sønn på akkurat sju mnd og har prøvd noen mnd nå:) Ammer veldig mye fortsatt, men fikk tilbake tante rød bare to mnd etter fødsel..håper på ett lite mirakel ganske snart:)

Skrevet

Jeg hadde en menstruasjon før jeg ble gravid igjen....

Skrevet

jeg har en gutt på 3 mnd:)og litt over 1mnd på vei:)

Skrevet

Hihi, da er det kanskje håp da?

Vi tar det som det kommer, har bunkret opp med 20 graviditetstest- strips nå, så da slipper jeg i allefall å kjøpe CB hver mnd når jeg blir nysgjerrig;P litt spennende da, selv om det mest sannsynlig ikke skjer noe... Men det er lov å håpe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...