Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Er det 1 bestemmer seg for å prøve å bli gravid, også blir man det før man får tilbake mensen? 2 bestemmer seg for å bli gravid, får mens .. men blir gravid på første EL etter det? 3 ?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ville sagt 1, men mange har jo mensen først hvis de går på ppiller feks.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Slik eg tolkar det så er det: Ein bestemmer seg for å prøve på barn, slutter på pilla og får mensen som vanlig også starter prøvinga, ein periode er fra men er ferdig med mensen til den kommer tilbake. Så 1pp vil da bli fra første mens til ein får mensen att.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jay ... da ble jeg også gravid på første pp. Sluttet med prevensjon, fikk mensen, ble gravid 13 dager etter det.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Man får jo som regel mensen med en gang man slutter på pilla? Det har iallefall jeg fått.. hvis jeg har glemt et par dager så kommer den snikende...
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 he he mulig det, men vi brukte kondom. (Ja faktisk) Har forresten hørt at man lettere blir gravid om man bruker kondom. fordi kroppen ikke er vant med sæden også tar den til seg lettere. likedan om man er utro eller har sex første gang. fremmed sæd. kanskje myter det, men innbiler meg det kan være vanskeligere å bli gravid etter å ha brukt pilla.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Det er nr 1 som stemmer;) Den første eggløsninga man har etter at man har sluttet på prevensjon er den først pp. Altså.. Dersom du blir gravid på første mulighet har man brukt 1 pp. Får man mensen en gang etter prevensjonsslutt er man over i 2. pp=)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 hehe.. Nå skjønner jeg spørsmålet ditt litt bedre;) Dersom du mener mensen som "følger" rett etter pilleslutt så er ikke det en pp. Prøveperioden telles ut ifra antall eggløsninger man har hatt;) Ikke antall ganger man har hatt mensen (selv om det på en måte er to sider av samme sak.. hehe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå