Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 vi har en sønn på tre år som er masse hos oldeforeldrene sine i skog og mark og bare hjmme hos de. men de gir han en flaske med brus som han kan kose seg med selv om det er midt i uken,vi har prøvd og si ifra men til ingen nytte. vi har prøvd og holde oss vekk i en lang periode men når vi kommer på besøk skjer det igjen... føler rett og slett at eg ikke har noe og si til henne,har prøvd og ta dette opp med sambo siden det er hans familie og han prøver så godt han kan men hun vil ikke høre.. noen råd? ikke missforstå meg de er alletiders oldeforeldre og jeg er veldig glad for og ha de,siden svigers skjelden/aldri stiller opp
bestemortil3 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hei. Jeg synes det er helt riktig av deg å reagere på brusdrikking. Kan du ikke på en pen måte fortelle at du er veldig glad i dem og setter pris på at barnet kan være hos dem. Alle trenger litt tilbakemelding. Prøv å ta med deg vann, juice uten sukker som er litt vannet ut og fortell at du helst vil at barnet ditt skal drikke det. Barnet ditt er heldig som har oldreforeldre som er så spreke og hjelpe dere, når dine svigerforeldre ikke stiller opp. Håper dette svaret har vært til litt hjelp. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 tuen takk for svar;) skal prøve det når han skal på besøk til de til uken,håper at de skjønner hva jeg mener og ikke tar det ille opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå