Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jr er forkjølt og i kveld begynnte det å komme litt puss fra det ene øyet. Jeg er ganske sikker på at det bare er "snørr" og ikke noe øyekatarr eller slik. Det plaget ikke jr noe, men jeg tok en bomullsdott med vann på og tørket det bort. Det kom raskt tilbake, og jeg ser for meg at når han våkner så er kanskje øyet klistret igjen. Men det jeg lurer på da er om jeg skal tørke det bort eller om jeg bare skal la det være (så lenge det ikke tyter fullt da, for da må jeg jo ta det bort)? Jeg tror jeg har noe øyebadevann som jeg kan skylle med i morgen om det er like ille, eller er det andre ting jeg skal gjøre?
Crême Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Du bør nok tørke det bort. Jeg har brukt bomull som jeg dypper i kokt vann til å tørke det bort med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå