Seriøst Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har ventet på det en uke nå, men har vert en laaaaang uke... Jeg visste det kom til å gå galt da det kom litt rosa i truseinnlegge forige lørdag. Har vert gravid 4 ganger nå, og mistet to.. Begge gangene jeg har mistet har jeg begynt å blø, mens de to gangene jeg ikke blødde noe har resultert i to fantastiske unger. Nå er jeg egentlig letta over å være "ferdig" med det også får vi se om vi prøver igjen. Nett nå vet jeg faktisk ikke hva som skjer, da denne graviditeten ikke var planlagt. På den ene siden så har jeg mer enn nok med de to jeg har, på den andre siden så kan jeg ikke leve med at dette skal være den siste opplvelsen mht graviditet. Lykke til alle sammen!! :-)
Karima Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ååååh så trist:(( Ønsker deg lykke til videre...... KLEM
charlie2880 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Så trist å lese. Det er tungt å miste enten det er planlagt graviditet eller ikke. Jeg har mistet en gang, og håper det ikke skjer igjen. Blødde en del i forrige uke,men alt var normalt på tidlig ultralyd. Så håper på det beste. Hvor langt var du på vei da du mistet? Ønsker deg lykke til uansett hvilket valg du tar i forhold til flere graviditeter:-)
Seriøst Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg var mellom 6 og 7 uker på vei nå... Det positive er jo at jeg slepp utskaping, siden jeg var såpass kort på vei. Det slapp jeg også første gang jeg mistet. Takk for lykkeønskninger :-)
charlie2880 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Ingenting å takke for:-) Man ønsker jo det beste for alle, enten man kjenner dem eller ikke. Fint at du slapp utskrapning da. Jeg mistet i uke 16 og måtte ha utskrapning, først en gang, så en gang til. Legen fikk visst ikke med seg alle restene og jeg fikk dritvondt etter en stund hjemme. Skal jo egentlig ikke være mulig. Er jo trasig nok som det er.. Vel, ha en fin kveld vidre...
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Så trist å lese. Håper du får god støtte fra dine nærmeste. Kjenner jeg blir ekstra redd for at dette kan skje med meg også når jeg leser at andre mister....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå