Gå til innhold

Er de sorell skoene bra sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal kjøpe til pjokken på 1,5 år..

Men hva er det inni dem? Er det sånn gore-tex lignende saker?

Å tilslutt.. Hvordan finne ut hvem str. jeg må bestille..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvilken str. bruker barnet ditt fra før? Har du fått skoene?

Bare lurer på hvordan de er i str. om de er små.. Når jeg har prøvd sko i butikken så er det enten 22 eller 23 han må ha (kommer an på skomerket).. Han bruker 20 til vanlig..

Takk for svar!

Skrevet

Bestilte i dag så da tar det vel inntil 14 dager...

Aner ikke om det er smått eller stort... bestilte en størrelse større for å være sikker. Han er bare 11 måneder da. Men de vokser jo fort i beina og det er greit å regne med at man skal ha et par tykke sokker oppi der... :D Ville vel satset på å ta samme størrelse som jeg tok da.. 22.5=6... eller 7 så er du sikker... :P

:

Skrevet

Skal du koke føttene til barnet ditt?

Tykke sokker i sorel sko, om du ikke har minus 30 og vind er det ikke nødvending med tykke sokker i de skoene.

Skrevet

Du skal vel drite i om jeg bruker ullsokker i skoene til mine barn... !!

Men det er jo fint skoene er varme da... !

Skrevet

Da bestilte jeg kamik i str. 6. Siden det skulle være str. 22,5 i følge den tabellen. Å siden jeg har lest at de er så varme så burde de passe fint, selv om de kanskje er litt små i str. Siden han bruker str. 20 fra før..

Det som er så vanskelig med å bestille fra nett. For det er jo viktig at skoene sitter bra.. Ellers får jeg bare selge dem, det skal jo være bra sko!

Takker for svar!

Skrevet

er dere sikre på dette med størrelsen?

for når jeg ser på podens sko nå som er str 24 så står det str 6 på usa, det er på geox og ecco sko, det står jo eur, usa,fra strøørelser og slikt på lappen inni skoen.

og på den tabellen skal jeg da ha 7.5 egentlig, blir litt usikker jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...