Gå til innhold

Så enkelt det er å ha ett barn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det kan du si :)

Skrevet

Kan faktisk gå så langt at jeg kan spørre om hva jeg klaget over når jeg bare hadde et barn. Det er jo ikke noe stress med et barn jo:P

Hehehe.. merker det fort, hvis mannen tar med seg et av barna, og jeg kun har et barn hjemme. Plutselig ingen krangling, ingen surving og bare kos:)

Skrevet

Hehe, signerer pilla her. Hva i all verden klagde jeg over når jeg bare hadde ett? Ett barn er jo luksus!

Hm, føles det sånn uansett hvor mange man har når det ene barnet er andre steder?

Skrevet

Ja det er utrolig stor forskjell!

Skrevet

Ja det er mye i ordtaket: en er som ingen og to er som ti!

Skrevet

Syns ikke det har vært noe stress å få nr 2.......

...............kan være fordi eldste var 7,5 før minsta kom. ;o)

Skrevet

hehe.. Jeg er faktisk helt uenig jeg;)

Synes det var enorm forskjell fra ingen barn til ett barn. Men å gå fra ett til to barn er ikke så ille:)

Det kan jo selvfølgelig hende at jeg har fått en ekstremt snill baby da. tihi... Og aldersforskjellen har kanskje også litt å si..? Eldstejenta var jo nesten 3 da jeg ble gravid igjen=)

Men uansett... Jeg synes det var veldig vanskelig å få gjort noe da eldste var lita. Nå som jeg har to greier jeg faktisk å få gjort mer:) hehe.. tror det har mye med rutiner og vaner å gjøre;)

Skrevet

Jeg har blitt velsignet med et ufattelig rolig og snilt første barn, selv om det var litt rot de 3 første mnd.

Jeg tenker stadig for meg selv at om nestemann blir en/ei skikkelig turbo så ANER jeg ikke hva jeg går til. Kommer sikkert til å rive av meg håret i panikk... Får h*n derimot samme gemytt som storesøster kommer jeg vel knapt til å merke at de er her noen av de :)

Skrevet

Rettelse... Så enkelt det er å ha 1 baby - 2 barn leker jo med hverandre:)

Syns det var veldig deilig når minstejenta kom, at storesøstrene på 2,5 og 4 år oppholdt hverandre.

Skrevet

Bortsett fra hvis man har bare ett barn =P

Man blir rett og slett mer effektiv av å ha flere barn. Er vel ikke så mye mer slitsomt nå, men når jeg hadde bare ett barn var jeg lat...nå har jeg ikke tid til å være lat! Hehe!

Skrevet

Ja, syns det var litt stress da minsten var baby, men nå som de nærmer seg 2 år og 4 år så er det lettere med to som underholder hverandre enn én som maser ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...