Joikaboll@ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Flere ganger har jeg hvert i Fredrikstad og handlet på en hobbybutikk. (ligner mer en fabrikk da men) Er lenge sidene jeg var der sist og husker ikke hva det heter, lurer på om dem har nettbutikk. Ligger ikke så langt unna Østforldhallen. Logoen består av 3 bokstaver, som er blå. Noe sier meg at det er SGS, men det kommer ikke noe opp når jeg googler så går ut fra at det er feil. Noen som veit hvor jeg mener?
temi & keli Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 vet at sgs selger til skolen vår.. la meg søke litt..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Det er sgs ja.. De har opphørssalg nå, de skal legge ned..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Glemte å si.. Noen av de som jobbet på SBS har åpnet egen hobby-butikk på Amfi Borg..
temi & keli Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 http://www.briolekolar.no/templates/StartPage1.aspx?id=612
Joikaboll@ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 Takk for linken. Så dumt at dem skal legge ned da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå