Gå til innhold

BARE MEG SOM SYNES JENNY SKAVLAN/ GRANDIOSA DAMA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som en utrolig kvalm vestkant-berte? Æsj!

Selv om faren hennes er deilig da;0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe, tenkte det samme selv. Og hva er greia med bustete og slitne hestehaler for tiden? Synes alle bærumberter går med det nå. Hva er poenget med å se nypult og ustelt ut?

Skrevet

Å HVA POKKER HAR DE I DE DIGRE GUCCI-VESKENE SINE??

Skrevet

Det er han "huslegen" i PULS på NRK, Jørgen Skavlan. Jeg synes han er kjempekjek, he-he;)

Nei de bærumsbertene er så selvgode at de nesten sprekker, og ustelt hår er aldri fint, de har alltid litt sånn hes, nonchalant fyllerøst også de jentene der.

Skrevet

De kjempestore kredittkortene og kokainen sin, vel!

Skrevet

Hey, rull inn puppen a!

Hun er da vel søt nok hun vel?

(Og ja, jeg er født og oppblåst i Bærum, i blokk... Men ekstrajobb fra jeg var 13 år)

Skrevet

Ahhh.. Fordommene mot Bærum lever i beste velgående. Interessant nok har jeg aldri hørt et menneske fra Bærum snakke så nedlatende om folk fra østkanten. Men jada, det er i Bærum snobbene er :)

Skrevet

Jeg syns Jenny er pen jeg. Men det er jammen godt jeg er fra Asker, så slipper jeg fordommene!

For øvrig er jeg enig med Teline.

Skrevet

Mulig det bare er deg, jeg synes hun er både pen og sjarmerende....

og det verste må vel være at hun har flotte ben også;-)

Skrevet

Husker da jeg var mindre, sa jeg alltid at "jeg er fra litt utafor Oslo", fordi jeg syntes det var flaut å være fra Bærum. Pga det stemplet "Bærumsoss".

Noe som forøvrig gjelder 1/20 av befolkningen der.

Og HI, det lukter misunnelse lang vei av det innlegget ditt.

Skrevet

_Yeiiiiks,faren var ikke mye fin.Skikkelig oldis.

Men jenta er pen hun.Åsså virker hun litt festlig.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Bærum? Hun er da oppvokst i bydel Frogner - Bygdøy og Frogner. Så bærumsjente er hun da vitterlig ikke... Ikke kvalm heller for den del.

Skrevet

Søt, ung jente det.

Er vel endel misunnelige fjols på ca 20 år her som skulle ønske de ikke var så dumme å bli smelt på tjukka som barn i stedet for å bli vellykkede....

Skrevet

Synes hun er nydelig jeg. Aner jeg en smule misunnelse Hi??

Skrevet

Kvalm i oppførsel snakker jeg om, siklerotte; bærumssoss, er en fellesbetegnelse på folkemunne på vestkant-dåser, snarere enn en geografisk henvisning til oppvekst/bosted.

Men jada, klart jeg er misunnelig, det er jo standardsvaret på enhver negativ uttalelse. Men altså nei, jeg ønsker ikke å være eller se ut som jenny skavlan, jeg synes hun er en typisk vestkantdåse.

Skrevet

Du foretrekker den billige bimbolooken? Den hvor man ser litt trashy ut, litt vulgær ut, og synes charterfeber er storveis underholdning, og blir glad hver gang Karl & Co kommer i reprise? :)

Skrevet

Enig med hi! De Frognerbertene er jo helt skadetj eg gikk på ruseløkka ungdomsskole med disse folkene (og de fra bygdø, og de var jo helt merkelige)

Skrevet

Hadde hun sett bedre ut hvis hun kom fra landet ikledd drakt fra felleskjøpet??

Dama er pen hun, samma hvor hun kommer fra.

Skrevet

Jenny er dritsøt! Pen, morsom og med sprek kropp!!

Skulle likt og visst hva dere syns er stilig/ pent/ morsomt damer, som ikke liker henne.

Skrevet

Vet dere hva, jeg bryr meg ikke om hvor hun kommer fra, men hun er da virkelig ikke noe pen? Synes hun ser litt goofy ut jeg. Og er absolutt ikke misunnelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...