kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg og samboer mistet i MA for ca seks uker siden...veldig trist, det var 3 uker før bryllupet vårt..men vi tenkte det går bra vi har bryllupet og ny prøve runde etter det...to uker før bryllupet mistet samboer jobben:( ting begynte å falle i grus..tapte endel penger på aksjer osv..fant ut vi ikke hadde råd til bryllupet...måtte avlyse en uke før:( veeeeldig trist men for det beste..og oppå det så må vi nå selge drømme huset som vi kjøpte for 2 år siden.... har vært laaangt nede i kjelleren, men er på vei opp nå...begynte å jobbe igjen denne uken..men problemet mitt nå er at jeg føler ett stoooooort savn..i magen..har veeeldig lyst til å bli gravid, vil ha noe positivt å tenke på...men nå sier samboer nei.......hva gjør jeg nå???? han sier selvfølgelig ikke nei for en lang periode men bare til vi har solgt hus og kommet inn ett annet sted, men det kan jo ta tid...og jeg har "vondt" i magen nå...jeg skjønner hvorfor han vil vente men det kan jo ta tid før vi blir gravid igjen(satt på 1 sist) også går jeg jo 9 mnd gravid å...ting har løst seg innen da..tror jeg...må også si at samboer har fått jobb nå begynte denne uken.. Føler meg litt lost..er det jeg som er egoistisk kanskje?? Noen som vet?? (ps får ikke endret nicket mitt:(...)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2008 Ingen?? føler meg litt alene i verden nå...kunne trengt litt trøst..
☆twinkle twinkle Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg vet ikke om det er det du vil høre men jeg ville også ha ventet..Tenk om du blir gravid med en gang og også veldig dårlig? Det er ikke noe gøy å flytte til et annet hus akkurat da. Forstår veldig godt mannen din også , han har sikkert mer enn nok å tenke på og er ikke sikkert han er kommet helt opp av "kjelleren" . Dette med ny jobb og salg av hus osv. Jeg tror det beste r å vente til begge er klare selv om du har veldig lyst å bli gravid nå så er det ikke bra å presse noe gjennom vertfall. Håperdu får bli gravid snart, og at alt annet faller på plass!
Guttemamman:-) Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Huff da...høres ut som deres uflaks må være brukt opp nå!!! Har du fortalt samboeren din akkurat hva du føler da?Vil jo tro dere har fått solgt hus og funnet noe nytt på 9 mnd da...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 vet nok innerst inne at det er det som er riktig..men smerten er der for det:( spes når jeg har to venninder som er gravide og vi skulle liksom trille sammen til våren..pluss ei på jobben( som jeg ser ofte) som har termin samtidig som da jeg skulle..litt trist dt..men vet jo egentlig hva vi bør gjøre...Takk for svar;) godt å høre det fra noen utenfra å..
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Uff, høres ikke ut som dere har det greit for tiden. Favoritt ordtaket mitt er: Det er i motbakkene det går oppver. Vanskelig å se positivt på det nå, men ting blir bedre. Garantert!! Å du sier jo selv dere er på vei opp. Utrolig trist å høre at du mistet...kan ikke forestille meg hvor tungt det må være... Bryllupet kan dere jo ta senere Så det er jo ikke det værste, selv om sikkert var super-kjipt å måtte avlyse. Så bra samboern din har fått seg jobb igjen!! Jeg skjønner dere begge litt når det gjelder og få barn. Kan forstå at han vil vente til alt er "trygt" igjen. Det er kanskje ett instinkt for menn at alt skal være trygt og klart til barnet? Kanskje han enda sliter med å komme over MA'en? Men skjønner også at du vil komme raskt igang med prøvingen. Håper dere får snakket om det, og blir enige Masse lykke til! Ha en god helg
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2008 Tusen takk for gode ord;) setter stor pris på å høre dette, vi må nok prate om det ja, tror vi tar det i morra kveld..tusen takk alle sammen..god helg ja;)
☆chiquita☆ Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Jeg føler veldig med deg! Håper at alt ordner seg for for dere og at du snart har en spire i magen din. Jeg har akkurat opplevd MA jeg også, og har 2 venninner som venter rundt den tida jeg skulle hatt. Er helt pyton, men nå prøver jeg bare å finne alle positive ting med å ikke gå gravid på vinteren, for jeg satser på å rekke et sept- oktoberbarn neste år.. Mye billigere å gå gravid på sommeren(lite tøy), kan ligge i vannet å avkjøle seg hele dagen, slippe å være redd for å ramle på glatta, slippe snø, gå i sandaler hvis beina hovner, spise masse IS og få en baby, som kanskje er heldig å kan feire bursdagene sine ute!!!! Lykke til uansett! Prøv å tenk positive tanker, det hjelper!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå