Jente09&Jente12:) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Eg har hørt at det IKKE er farlig å ta solarium så eg har vært å tatt sol i dag!!! men må si at eg har litt dårlig samvittighet altså. Er i min 18 uke!!. Hva sier dere?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det er ikke bra å bli overopphetet, men med viften på og passelig åpning på solariet går jo det som en drøm. Ellers risikerer du å få pigmentflekker,men det er jo på egen risiko, og det skjer ikke noe med barnet.
Smaaen Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 En enkelt gang er helt sikkert ikke farlig. Men du bør være litt mer fosiktig nå.
kleine Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 det går helt fint. Ikke noe problem, bare sørg for å ha vifte på max og evnt kald drikk. Sørg for å ikke bli gloheit... Jeg tar sol ca hver 14 dag
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Skal også ta sol når det begynner å bli nødvendig. Gidder ikke ende opp som ei bleikfeit, vannfylt pudding
MintCondition Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Smaaen, syns du skal la være å uttale deg om du ikke vet fakta. Sol er ikke farlig, bare unngå å bli overopphetet.
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Sol er vel ikke så sunt i utgangspunktet da. Jeg fikk høre at det er fostret/barnet som kan bli overopphetet i magen...ikke du selv. Vi tåler nok mer enn barnet i magen.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Ja og kusina mi mente at fostervannet kunne begynne å koke.. Jeg mener HALLO? det må jo bli 100grader innvendig i deg for at det skal koke, og da er du jo temmelig dau...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå