Gå til innhold

Er det greit å ta solarium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har hørt at det IKKE er farlig å ta solarium så eg har vært å tatt sol i dag!!! men må si at eg har litt dårlig samvittighet altså:(. Er i min 18 uke!!.

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bra å bli overopphetet, men med viften på og passelig åpning på solariet går jo det som en drøm.

Ellers risikerer du å få pigmentflekker,men det er jo på egen risiko, og det skjer ikke noe med barnet.

Skrevet

En enkelt gang er helt sikkert ikke farlig. Men du bør være litt mer fosiktig nå.

Skrevet

det går helt fint. Ikke noe problem, bare sørg for å ha vifte på max og evnt kald drikk. Sørg for å ikke bli gloheit... Jeg tar sol ca hver 14 dag

Skrevet

Skal også ta sol når det begynner å bli nødvendig. Gidder ikke ende opp som ei bleikfeit, vannfylt pudding :)

Skrevet

Smaaen, syns du skal la være å uttale deg om du ikke vet fakta.

Sol er ikke farlig, bare unngå å bli overopphetet.

Skrevet

Sol er vel ikke så sunt i utgangspunktet da. Jeg fikk høre at det er fostret/barnet som kan bli overopphetet i magen...ikke du selv. Vi tåler nok mer enn barnet i magen.

Skrevet

Ja og kusina mi mente at fostervannet kunne begynne å koke.. Jeg mener HALLO? det må jo bli 100grader innvendig i deg for at det skal koke, og da er du jo temmelig dau...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...