:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 når du er inne på youtube og gjør vidioen eller hva det er du ser på til stor kjærm. så settes statusen din som "opptatt" på msn? det skjer automatisk. er ikke det fasinerende?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 sikker? det skjer hos meg.. hm.. rart
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 hehe.. jepp. jeg syns det var litt artig.. de må jo ha et sammarbeid av noe slag. msn og youtube
Sunshine med småtroll:) Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 neida..det står på innstillingen din på msn;) Se under alternativer - personlig så er den en avkryssningsrute der det står;)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 innstillingen på msn det...den setter status som opptatt uansett når du viser stor skjerm
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2008 så artig. det ante jeg virkelig ikke.. haha.. morsomt. da lærte jeg 2 nye ting i dag (eller egentlig en ny ting, men det føles som to.. hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå