endelig_mamma♥ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hei, lurte på om nokon kunne spå meg? : ) Er fødd 280986, han 140585. Er ved godt mot, da me skal inn på forsamtale til prøverør om 1 mnds tid, og dermed vil me altså få litt meira hjelp dersom me ikkje skulle bli gravide denne pp. Er det nokon som ser når eg blir gravid? : ) Skjer det denne pp, eller må me i gong med medisiner og sprøyter i løpet av hausten? : ) Tusen hjartlig for svar
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 hei! jeg tror du blir gravid på våren..rundt påsketider neste år..! får iallefall en sterk følelse av det:) lykke,lykke til!
endelig_mamma♥ Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Oi. Det var da lenge til. Håper det skjer før!
vekt81 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Nå er det riktig nok lenge siden jeg har brukt kortene mine...Men etter flere legg ser det ut til at du vil bli gravid på nyåret... Forresten så datt ti begre ut da jeg stokket kortene og det er jo et godt tegn da dette står for lykke og tilfredshet... Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå