Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg er lei av å være så emosjonell rett før jeg får mensen, begynner å grine over alt og ingenting , tilogmed offentlig.. Dette kan ikke være normalt ?? Idag gråt jeg på sykehuset på venterommet da jeg leste en artikkel om en gravid kvinne som hadde fått vite hun hadde kreft.. Det var skikkelig flaut.. :-/ Så ble jeg rørt her istad når jeg så drømmehagen, fordi jeg synes introen på serien er såå fin.. Så nå sitter jeg her og føler for å gråte igjen.. Sånn er det hver eneste måned!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Var alltid sånn før jeg fikk mensen .. Nå er jeg sånn hver dag som gravid.. Slitsomt og pinlig.. hehe.. =)
OsloMor Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ikke annet enn at jeg får voldsfantasier når drittungene i klassen snakker høyt med hverandre under forelesning. (For ikke å snakke om sitte på facebook, sminke seg, skrive sms, reparere stiftemaskinen for så å stifte i det uendelige) * Drepe-drepe*
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 ja.. det er ganske irriterende og forstyrrende.. ble sjokkert da jeg begynnte på høyskolen, og så sånn 20% av jentene i klassen sitter og sminker seg i timene.. Rart spør du meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå