Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 hun har jo ikke barn engang.. å hun skal liksom alltid fortelle at hun vet best å at hun kan alt fra før... hun er jo relativt ung også.. så jeg tviler på at hennes livserfaring ikke kan sammenlignes med ei som har flere barn.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Har du noen linker å referere til?
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 liiiiitt lei av tråder som handler om å slenge dritt om folk..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 ser ikke noe problem med at hun vil dele erfaringene sine jeg! Det er jo opp til hver enkelt om de vil høre på råd og kommentarer de får her inne! Men jeg syntes kanskje ikke det er nødvendig å flagge ut at du er lei av henne her inne... Hun prøver sikkert bare å hjelpe!?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 hvilket forum er denne jauar baby inne på da??? Har du evt noen linker du kan henvise til?????
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 en ting til.. vi er alle proppfulle av hormoner her inne.. så om noen av oss kansje buser ut med litt dumme ting av og til så er det ikke dermed sagt at vi er sånn og sånn.. la oss nå være gravide. føler jeg snakker for flere når jeg sier det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138666895
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Etter at jeg leste den linken som HI la ut, må jeg si meg enig.... denne janur baby, virker allt annet enn oppegående...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 ahhhh, jeg husker det innlegget der... hun er vel hormonell som en hel haug andre her inne er Eller kanskje hun hadde en dårlig dag? eller ønsket å provosere"!? Uansett, trenger ikke flagge ut at du ikke liker henne kanskje?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Har lest fler av innleggen hennes og må si at jeg syns at hun virker ganske umoden. Spesiellt det ene innlegget hennes der hun menner at staten ikke gjør nok økonomisk for alenemødre. Spesiellt likte jeg kommentaren " regner alle med at en har en far til barnet" Ha, ha;)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Vel, hun er evt ikke alene om å være verdensmester her inne!! Aner forresten ikke hvem denne personen er.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138699716 Det oser lang vei at hun her kommer til å bli bims største bedreviter og kranglefant;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Ha, ha!!!!!!! Blir nok action med henne her inne ja!!!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Virker ikke helt god hun her nei, hehe:o) Eller kanskje hun er oppegående, men sitter og ler seg ihjel av oss som lar oss provosere;o)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 dere liker å henge ut folk med nick? Håper det er DIN tur neste gang.....
Supha Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 Har ikke lest linken eller innleggene hennes. Men du har sikkert rett. Det jeg synes, er at det er FRYKTELIG dårlig gjort å legge ut en sånn tråd med nicket til vedkommende. Det synes jeg er mer barnslig enn at vedkommende kanskje er ung og litt lett i toppen enda. HI burde vite bedre. Dette minner om noe som foregår i skolegården på ungdomskolen - liksom "ps. der er hun teite, vi gidder ikke snakke med henne. Hun får ikke være med på neste fest" osv. Nå er vi voksne og bør holde oss for gode til å oute folk på den måten. Synes ikke det er riktig i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 hahaha, joda enig i det at det ikke er fint å trekke frem nick, men jeg leste første linken og lo godt.. Hilsen 30 år gammel småbarnsmor
Gjest Skrevet 20. september 2008 #18 Skrevet 20. september 2008 Hvis hun ikke har barn, kalles det vel ikke erfaring? Hun uttrykker meningen sin, 20:11.. MEN, det er lov å uttrykke meninger også=).. (dagens pirk.. hehe) Det eneste man må tenke på er at man ikke må bli påståelig så lenge man ikke har erfart selv hva man uttaler seg om.. Det får mange til å bli irritert.. Det blir liksom for dumt å være gravid førtegangs og krangle med en 4.gangs-fødende om at bruk av smertelindring under fødsel er for pyser f.eks=)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #19 Skrevet 20. september 2008 prøver ikke å forsvare henne, bare så det er sagt=)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #20 Skrevet 20. september 2008 Å hjelpe meg.. Leste innlegget hennes nå... Det er ikke det at hun ikke er voksen/moden, men hun avslørte virkelig IQ'en sin i dette innlegget.. Herregud, sånne hormonutbrudd er det bare å ignorere. Hun kan jo ikke være mer enn en fjortis oppi hodet, for dette her var jo et "14-år-og-sinna-på-mamma-og-pappa-utbrudd.."
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #21 Skrevet 20. september 2008 Oh my Gooood!! Jeg bruker aldri å svare på "nick-hetse-tråder", men den der dama er jo bare uuuutrolig! Hun kommer vell snart over på 3.tri, uff :/ Får håpe hun ikke er så veldig aktiv da. Kjenner jeg blir provosert bare av å lese den der ene tråden hennes om engangsstønad. Hihi, tro når hun kommer over på dib da. Der er det jo ikke like mange med silkehansker på som på bim. Kanskje hun får slite litt da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå