Bunnies by night Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har frem til nå båret i sjal og er veldig fornøyd med det, men til jul skal vi til USA og det blir en lang reise med to mellomlandinger(junior er 9mnd). Tenkte det kunne være greit å ha en bæresele som er litt enklere og raskere å få på seg. Noen anbefalinger?
maiprinsen Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 jeg er fornøyd med ergo baby carrier eller hva en heter. er noe der så .com til slutt. http://www.ergobabycarrier.com/ Kan du og bruke i mange år fremover. God tur da!!!
Gruffalo Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg er også fornøyd med Ergo. Veldig praktisk og den tar liten plass. Finnes også mange andre som ligner, men vi har hatt veldig god bruk for "sovehetta" som er på ergo.
Bunnies by night Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Tusen takk for svar - da skal jeg sjekke den ut:)
Bergene Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Vi er veldig fornøyd med vår manduca! Den kan gjøres lenger i ryggen enn ergo ;-) Altså man kan ha den kort i ryggen når babyen er liten, også helt enkelt gjøre den lengre etterhvert som babyen vokser. Også er den utrolig god å bære på ryggen med!
Bunnies by night Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 Ja - jeg sjekket den etter jeg så på ergoen, og jeg tror faktisk jeg holder en knapp på manducaen! Får se om jeg får tatt meg en tur på et bæretreff slik at jeg kan prøve:) Takk for tips!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Vi endte opp med å kjøpe manduca og er veldig fornøyd. Passer både mor og far veldig godt og vesla trives veldig godt i den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå