Gå til innhold

Supersmukkdamene mine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D

Ned 700 gram denne uka, og tilbake til hvor jeg var før ferien. Det er greit nok det gitt, og nå føler jeg at jeg er på vei ned igjen og ikke bare sliter med de samme kiloen om og om igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotters;) Du er kjempeflink!

jeg har gått opp og ned ca2 kilo hver dag de siste dagene.. (ja, bør ikke stå på vekta hver dag, men klarer ikke og la være)

I dag var jeg to kilo tyngre enn vektdagen min på mandag, men i kveld var jeg nede igjen der jeg var. Merkelig, pleier jo vel og være tyngst på kvelden:P

men, men... er enda litt hardere med meg selv denne uken, vil ikke gå opp igjen, for så å gå ned de jeg allerede har mistet.

jajajaja:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Flink du tinker! :) :)

I morra er nok ikke vekta min venn, så jeg tror ikke vi skal snakke sammen før til mandag.

MEN, har jo fått igang nedgangen igjen, så stort sett fornøyd :)

Skrevet

Palmesus!

haha. i dag har jeg spist en wienerpølse i lompe. ikke helt ketolyse da, men det ble så mye stress i dag og det var det jeg hadde lyst på.

pilla

kanskje vekta de trenger nye batterier, og ja det er ikke så lurt å veie seg hver dag nej.. har gjort det selv denne uken og har vært opp og ned som en jojo pga mens da. deilig å få nedgang når det endelig teller da.

Skrevet

Kan jeg få slenge meg med hos de super smukke? :o) i og med at jeg har store planer om å bli riktig så smukkers utover vinter'n :o) har akkurat starta opp på ketolyse denne uka jeg da (mannen og, men han er jo ikke en dibber hehe :o))

Syns dere er så flinke alle sammen!!!!! Det skal dere ha :) hvilken dag veier dere forresten?

Skrevet

hei mamman til isak

klard du kan få være med, og det er egen tråd for oss ketolysere inne på slankedebatten også om du vil være med der. jeg veier meg fredag, andre mandag.. du velger den dagen som passer for deg. ;D

Skrevet

Så fint :o) da skal jeg sjekke ut slankedebatten også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...