wonki Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 13 uker her og føler allerede en strekk fra ryggen og ned over rompa. også mer sliten i korsryggen. har en på 20mnd så blir jo noen løft, men er det mulig at jeg allerede nå kan kjenne det i ryggen??
Lykkelig-nr1 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei! Tror ikke det er uvanlig.. jeg fikk en låsning i korsryggen i uke 11, men ble bedre ved hjelp av fysioterapi.. Nå har jeg bare vondt i bekkenet av og til (er 22 uker). Kan være greit å få noen øvelser hos fysioterapaut dersom du ikke blir bedre!
birrisj05.02.09 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Trenger ikke nødvendigvis kommer av løftingen, noen blir bare plaga tidligere enn andre. Jeg jobber i barnehage og der er det mye løfting og mye styr.. men har ikke vondt, heldigvis!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Også uke 13 og har det på samme måte.. Av og til får jeg også skikkelig låsning/smertestikk i ene rumpeballen (hehe).. Ser for meg at det er en sånn barbiefot som ikke sitter skikkelig og som knepper ut av og til ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå