Gå til innhold

uke 6, hva kjenner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mine gravidsymptomer 6+

Murringer

svakt uggenhet og kvalme

stikkinger i magen og plutselig veldig vondt

Kjenner nesten ingenting i puppene, men de er kanskje ikke så rart for det er ikke lenge siden jeg sluttet å amme ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 7 uker i morgen tror legen, jeg er ikke sikker på grunn av veldig uregelmessig mens det siste året.

jeg kjenner meg veldig gravid, først bare trett fra uke 3 og til uke 6 men nå, veldig kvalm hele tiden og veldig trett sover masse, men var sånn med de andre to og.

puppene vokser og er ømme men dette er jo veldig forskjellig, min yngste er 4 år snart så det begynner å bli en stund siden sist nå.

stikker i siden når jeg reiser meg og når jeg snur meg i sengen.

koselig å være her inne igjen lykketil

Skrevet

Ca 7 uker- har vonde pupper, må tisse mye og er trøtt. Uggen om jeg spiser for mye eller for lite. Ellers ingenting!:)

Skrevet

Hei, jeg har noen av de samme symptomene som deg: Murringer, stikkinger i magen. Men jeg vil ikke si jeg får veldig vondt.

Puppene har vært oppsvulma og ømme siden jeg venta mensen!

Jeg var litt svimmel forrige uke, og har kjent meg sliten og oppblåst siden. Den siste uke har jeg hatt lettere kvalmebølger på ettermiddagen.

Har ikke så mye appetitt pga kvalmen - har mest lyst på grønnsaker, lett og frisk mat. Har ikke orka å trene, og har pga av mye jobb ikke trent på en måned. Føler meg slapp, utrent og lite motivert.

Men neste uke begynner ferien min!

Skrevet

Hei,

Noen av de samme symptomer. Stikkinger i magen. Kvalme som kommer og går i løpet av dagen.

Puppene er også tunge og oppsvulmede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...