Lovemelikeyoudo Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 har tantebarn på overnatting for første gang, to jenter 3 år på samme rom og de bare tuller!! skal jeg bare la dem tulle litt, eller være skikkelig streng å si at nå er det nok og lalle-tid?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 La de kose seg litt =) Klokka er jo bare halv åtte =)
Eve Dallas Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 La de lalle i vei, det er jo litt av poenget med overnattingsbesøk!!!
Sånn kan det gå Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 La de bare tulle i vei til de sovner. Det er jo det som er stasen med overnattingsbesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå