Gå til innhold

hvis dere har opplevd dette,hva endte det med? ( samme som 3trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heh.. visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere overskriften. Er førstegangs og man lurer som regel på en hel del. Så velger å spørre her inne =)

Jeg er 35+1 idag. hodet festet i uke 32..

Har et utrolig nedpress.føles som hun skrur hodet ut av meg.. menssmerter så det holder.. og av og til en del tak i korsryggen.. magen har sunket noe de siste dagene.

kvalmen er plutselig tilbake og hodepine også...

Gubben tror hun kommer tidligere, men jeg vet jo ikke...

neste gang smertene er på det verste, ska jeg ta mot til meg å ringe føden, men fram til da.. noen som kan ha noe peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn?Hvis det fortsetter ville jeg nok tatt en tlf og hørt.

Skrevet

de nedpressa og mens smertene har vært et par dager. da er det slik at jeg kan såvidt sitte... eller gå..

ja tenkte å ringe hvis jeg får det igjen... da MÅ jeg føler jeg..

hmm hodepinen og kvalmen begynte igår kveld bare..

Skrevet

Ja gjør det,ville jeg ha gjort,men jeg er litt av den bekymrende typen siden jeg har en styrtfødsel bak meg!

God bedring og masse lykke til:)

Skrevet

ja da kan jeg forstå det, siden du har noe slikt bak.. jeg er jo helt uvitende sånn sett.... hihi

tusen takk =)

Skrevet

jeg har hatt skikkelig nedpress i ca 3 uker nå. litt mensensmerter og, som har blitt verre og vondere siste uken. kjenner det også i korsryggen.

kvslm og kastet opp idag.

har 12 dager til termin.

vet ikke om det bare er en del av modningsprosessen eller om det er noe på gang.

jeg ahr ikke snakket med føden.

men det er alltid lurt å ringe hvis man er bekymra.

Skrevet

du har heldigvis så kort tid igjen ( forhåpentligvis) hihi...

ja ska ringe de neste gang det kommer.... teit å vente slik jeg er ( flink til)

=) lykke til

Skrevet

heisann =) takk for at du spurte.. nei, har ikke hatt noe mens smerter osv. men har kjent den gravinga ganske bra idag og. fikk merkelig nok sove veldi ordentli inatt...!!!! sov 11 timer!!!!!!!!! bortsett fra to do turer.. er helt i sjokk jeg.. hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...