Miss Dynamite Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 heh.. visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere overskriften. Er førstegangs og man lurer som regel på en hel del. Så velger å spørre her inne =) Jeg er 35+1 idag. hodet festet i uke 32.. Har et utrolig nedpress.føles som hun skrur hodet ut av meg.. menssmerter så det holder.. og av og til en del tak i korsryggen.. magen har sunket noe de siste dagene. kvalmen er plutselig tilbake og hodepine også... Gubben tror hun kommer tidligere, men jeg vet jo ikke... neste gang smertene er på det verste, ska jeg ta mot til meg å ringe føden, men fram til da.. noen som kan ha noe peiling?
livetimammasmage Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 husker det der fra da jeg var førstegang, hodet festa seg i uke 32 og det var vondt hver gang babyen rørte på seg nedentil! Jeg og sank voldsomt ned rundt uke 35-37, og alle trodde jeg skulle føde tidligere. Men den gang ei, vonde kynnere og modningsrier kom tidlig, men jeg gikk 1 uke over tiden. Mitt råd til deg er å bare forberede dere på at dere går til termin, så deretter ta det dag for dag! Det som kommer før termin kan dere ta som en overraskelse og bonus. Hvis du og de rundt deg skal gå hele tiden og si at du vil føde tidligere, vil bare ventetiden din bli ekstra lang og du vil bli skuffa gang på gang. Så lenge de menssmertene ikke kommer regelmessig med 10 min mellomrom over lengre tid, så er de nok bare veldig sterke kynnere/maserier. Kvalmen og hodepinen er normalt på slutten siden alt blir litt ekstra tungt i hverdagen Men dette er min fødselserfaring, noen andre kan ha født tidligere igjen og noen kanskje gikk enda lengre over enn meg. Lykke til uansett da
Miss Dynamite Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 tusen takk for godt svar =) huff det er skikkeli slitsomt å gå med hodepine hele tiden. fra man våkner til man sovner ( og lenger enn det) ... tusen takk =) får bare se det ann da gitt
HegeAE Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Kvar sit hovudpinen? Sit den i panna? Da ville eg vert obs med ein gang. Tatt ein ekstra kontroll for å evt utelukke svangerskapsforgiftning. Det er normalt at magen senker seg i slutten av svangerskapet.
Miss Dynamite Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 sitter mest i tinninga ( SÆRLIG) på venstre side.. veldig tung følelse... myser jo bare av smerte ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå