Gå til innhold

svømmehalden er jo full av menn jo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor har ingen sakt det før? 90% av alle de voksene i badebasenget var menn.... menn som er superpappaer og tar med barna i svømmehalden alene på en helt vanlig fredag....

vild gjetting tilsier at mange av disse er helgepappaer... (siden det tross alt er fredag kveld)

så alle sammen, neste fredag er det bare og dukke opp og se på herlighetene... hehe ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh,det har ikke jeg tenkt på..:)

*gjør klar badiken*

Skrevet

hehe.. så du har vore i godtebutikken no, du?;)

Skrevet

jepp, var flott og være eneste kvinne blandt 7-8 menn... :-)

Skrevet

Trenger ikke være alene pappar! Mannen min har bestandig hatt fast tur i svømmehallen med datteren siden vi begynte med babysvømming, nå er hun 4 år. Men MANGE er det nok, så fortsett og nyt utsikten !

Skrevet

ja jeg vet jo det. derfor jeg sier at mange av de sikkert er det. nå skal ikke jeg noe med disse mennene da.. men morro var det uansett.

Skrevet

Hehe.. pappaen til tulla er også i badeland med tullemor, to ganger i uken er de to, og flere av pappaen sine venner med barn og bader.

Kjipemamma tar henne med max en dag i uken fordi jeg får sånn eksem av klorvann:)

Skrevet

her kommer DIB politiet inn - det heter svømmehallen og sagt. Ikke sakt og svømmehalden.

Tja, hvorfor ikke. har de trange badebukser??????

Skrevet

Hørt om ordet dysleksi før? Vet du hva en dyslektiker er? La de ordene surre sakte inne i hodet ditt før du uttaler deg neste gang!

Skrevet

En annen ting er kanskje å skrive riktig selv, før du kommer med dine skrivekunnskaper. Setninger starter alltid med stor bokstav og et spørsmålstegn gjør samme nytte som seks.

Skrevet

jeg har vist fått meg min egen bodygard ... hehe :-)

Skrevet

hadde jeg ment det stygt, hadde jeg nok ikke skrevet at det var DIB-politiet. Tror jammen Essohora tok det penere enn deg.

Har et tastatur som henger seg opp jeg. Derfor mangel på store bokstaver innimellom. Også går det bittelitt fort i svingene.

Jeg lo litt for meg selv da jeg så overskriften - svømmehalden. Halden er en by det..... - regner med at essohora ler selv,

Skrevet

Tok det nok ikke så ille opp nei, men kanskje jeg trodde du var en av dib-polisen;) Finnes nok alt for mange av dem så:)

Har ei venninne som vegrer seg hver gang hun skal skrive noe som andre (ikke nærmeste famile) skal lese. Rett og slett fordi det har kommet mange slengbemerkninger om hvordan hun skriver. De aller fleste vet hun har dysleksi, men det finnes mange som kommenterer feilene likevel:)

Skrevet

Men, svømmehallen.. Det innebærer at JEG må ha på meg BADETØY. Det skurrer :)

Skrevet

Hehe der har du et poeng Bom Chicka ;o) Med mindre det finnes en badedrakt jeg kan skvise inn i som holder inn rompe, lår, mage og pupper.. Uten at det synes ;o)

Skrevet

jeg kan fort selv bli ganske så hårsår når folk kommenterer skrivingen min. og får lettere angst når jeg skal skrive i jobbsammenheng eller til nav. så jeg forstår godt veninnen til "den heldige eier av ett barn"

men jeg reagerer mest på kommentarer som "du som ikke kan skrive en gang må jo være stokk dom" osv. de kommer innimellom her. og det er altid like irriterende.

men på en annen side så er det jo viktig at jeg får vite hva jeg gjør feil. så kan jeg rette opp feilen og bli bedre. og så lenge det gjøres på en ok måte så er det egentlig bare flott.

Skrevet

Såpass ja.... som sagt. det var ikke stygt ment. Ellers hadde jeg ikke skrevet det slik og slett ikke svart på det du egentlig ville fram til.

stokk dum er du langt i fra, for jeg liker deg veldig godt ihverfall.

Skrevet

nei det var det jeg mente. at det er bra og skrive sånn som du gjorde. fordi da får jeg lært uten disse stygge kommentarene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...