Gå til innhold

Forferdelige smerter eter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg er i uke 30, og føler at jeg ikke tåler sex lenger.

Selve elskingen er ikke noe problem, men etterpå...

Saken er at jeg får helt forferdelig vondt når mannen min har fått utløsning og sæden kommer inn i meg!! Jeg får vondt i korsryggen, rompa og spesielt nedover høyre bein. Får følelsen av dårlig blodsirkulasjon i beinet. Det er så vondt at jeg ikke klarer å stå stille, og nå de siste par ukene er det vondt uansett enter jeg står, går eller sitter...

det som er rart er at disse smertene kommer bare når jeg har fått sæden i meg...

Noen som vet noe om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også slike smerter som du beskriver etter å ha hatt sex, men jeg ser på det som bekken-plager pga de stillingene vi benytter oss av.

Jeg tror ikke det har noe med sæden å gjøre.

Er selv i uke 30, og m rett og slett legge meg rett ut på sofaen etter at vi har hatt sex på morran. Så det beste for meg,, er å ha sex på kvelden slik at jeg kan få hvilt bekkenet i løpet av natta.

Spesielt ille blir det om jeg rir han; misjonær med sprikende bein. I begge tilfeller er bekkenet spredt ut i tillegg til mye vekt oppå, min vekt eller hans.

PRøv om han kan ta de g bakfra med at du har nesten samlet bein...ikke så spennende i lengden, men kan jo duge og verdt å teste :)

Skrevet

Jeg har akkurat sånn som du beskriver og det er kun når mannen kommer..jeg vil gjerne også ha svar på hva det kan være.

Du er iallfall ikke alene

• 1 måned senere...
Skrevet

kan kansje ha noe med at det er sånne hormon ting i spermen som modner livmora. sist jeg var gravig var jeg litt utolmodig på slutten å da fikk jeg beskjed om å ha sex for spermen modna meg å da kom jeg mest sansynlig til å komme igang å det gjorde jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...