Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=530370 Det ene etter det andre dukker opp. Voldtekt, vold, forfalskingner osv. Er de ikke glade for å ha kommet til landet vårt? Hadde jeg kommet fra et grusomt land, hadde jeg vært så utrolig takknemlig, og holdt en meget lav profil i ydmykhet mot landet som åpnet grensene for meg. Juksemakere trenger vi ikke flere av! Skal stemme FRP bare for å få strengere lovverk mot nettopp sånne ting. Nordmenn eller utlendinger, det spiller ingen rolle. Strengere straffer må vi få snart! Og asylsøkere som driver med kriminell virksomhet: Ut med dem! Enveisbillett tilbake dit de kom fra.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Uff da, dette hørtes ut som undertrykt lengsel etter en skikkelig Afrikaner. Blir det ikke noe på deg H.I., du fremstår jo som ekstremt seksuelt frustrert. Gå ned noen kilo og vær blid, så kanskje du får deg en somalisk mann vet du:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg er slank og har det ellers bra. Hva har sex med førerkortjuks å gjøre? Sex får jeg nok av, om jeg vil. Med min utenlandske mann. Tenk det,du, Jeg er gift med en mann fra utlandet! Ikke afrikaner, men hadde jeg falt for en fra Somalia, skulle det vært en ordentlig mann. Ikke en juksepave. Det skremmer deg kanskje ikke at somaliske menn har jukset til seg et norsk førerkort? Kanskje en av de mange kjører i nabolaget ditt. Tenk på det,du.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Er det ikke merkelig at det er flere somaliske menn som er i media når det gjelder kriminalitet og vold nå, enn de fra andre land?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg har en meget god afrikansk venn, og han mener akkurat det samme. Han er fra Nigeria, og det er faktisk stor forskjell på afrikanere. Afrika er digert! Her snakkes jeg om de kriminelle. Ikke de afrikanske menn og kvinner som oppfører seg som folk. HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 anonym 19:07: De går ikke etter slanke damer. Visste du ikke at det er status å ha ei feit kone for en afrikaner? Så jeg har nok ingen sjanse så slank som jeg er. Men så er jeg allerede gift. ;-p HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Gå ned noen kilo så får du nok sex med en somalisk mann!!Harregud! Dem liker jo best fyldige kvinner!Så vet du det! Ja det er helt sykt at innvandrer ikke klarer eller ønsker å følge norske normer og regler!Som du sier:Dem som kommer fra nød og fattigdom eller trusler på livet burde vel være takknemlige for å komme til Norge,i det minste oppføre seg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Og anonym 19:19 burde seriøst ta seg et kurs i norsk rettskriving. Som nordmann bør du i det minste følge norsk rettskrivingsregler, og skrive rett norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå