KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Kan en ha festeblødninger ihvertfall 4 dager før mensen? Har litt brunt utflod her nå i sted, men skal jo ikke ha mensen før ihvertfall tirsdag...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg hadde brunlig utflod/spor av blod av og til fra 6 til 2 dager før jeg ventet mensen. Testet positivt 4 dager før, og er nå gravid i uke 6+6 :-) Lykke til!
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 oj, nå ble jeg vertfall veldig spent!! håper inderlig at det er det samme med meg også, og at det ikke bare er mensen som er for tidlig;) hmmm...kanskje jeg kan teste meg jeg også nå da, hihi:) spennende!!! håper indelig det er noe nå, for nå har vi prøvd så lenge!!!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Krysser fingrene for dere :-) Kjøp en CB-test og test i morgenurin hvis du vil teste tidlig. De er mest sensitive. Og husk at testen kun slår ut hos 50% av de som er gravide så tidlig som 4 dager før IKM. Så du kan fortsatt være gravid om den er negativ! Lykke til!
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 Tusen takk for det!!! Håper håper!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå