Gå til innhold

Heisann! et spm til dere nygravide :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var deres utflod fra EL til IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

 

Jeg hadde økt utflod, ganske tykt...

Skrevet

jeg og...begge gangene

 

Skrevet

ingen flere`? jeg er helt tørr! å jeg bruker å ha MYE utflod til vanlig...

skjønner ingenting...

Skrevet

jeg har tykk, klebrig utflod, som noen ganger er slimblandet føler meg våt i musa dagen gjennom, og utflod i trusa ( sorry for de kvalme detaljene) ca en uke siden el... kanskje jeg har klart det, stikker noe grådig i eggstokker/ underliv også... tør ikke håpe for mye da.., men kanskje..

Skrevet

Jeg hadde ingenting jeg heller. Men er gravid nå, så tror ikke du trenger å bekymre deg.. :)

Skrevet

Jeg var helt knusk tørr jeg;) Og jammen var jeg gravid også=) Så det er jo veldig individuelt tror jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...