anjaslilje Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 hvordan var deres utflod fra EL til IKM?
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei =) Jeg hadde økt utflod, ganske tykt...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 jeg og...begge gangene
anjaslilje Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 ingen flere`? jeg er helt tørr! å jeg bruker å ha MYE utflod til vanlig... skjønner ingenting...
Shiny84 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 jeg har tykk, klebrig utflod, som noen ganger er slimblandet føler meg våt i musa dagen gjennom, og utflod i trusa ( sorry for de kvalme detaljene) ca en uke siden el... kanskje jeg har klart det, stikker noe grådig i eggstokker/ underliv også... tør ikke håpe for mye da.., men kanskje..
Linerla Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Jeg hadde ingenting jeg heller. Men er gravid nå, så tror ikke du trenger å bekymre deg..
Vero85 Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Jeg var helt knusk tørr jeg;) Og jammen var jeg gravid også=) Så det er jo veldig individuelt tror jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå