Sweet caramel Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Kjøpte en blender i dag, endelig!!:-D Og har lyst å lage meg en god smoothie:-) Noen som kan komme med sine favoritter?
Fikk maibaby06 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg har stavmikser jeg da, men jeg bruker en sånn pose frosne bær/frukt fra kjøledisken, blander med yoghurt og litt eplejuice og blander. Blir det for tykt tar jeg oppi litt mer eplejuice. Tar på feelingen;) Kan prøve seg frem, barna er vel gjerne prøvekaniner;)
Sweet caramel Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Har kjøpt inn 3 forskjellige frossen frukt poser, vanilje yoghurt og eplejuice samt så har vi bananer og kiwi, det kan vel bli noe godt ut av det? Ja det er vel bare til å prøve og feile, hehe... Barna er nettopp lagt, så jeg får bruke mannen som forsøks kanin:-) Er det noen som har en eksakt oppskrift, setter jeg også veldig pris på det!
Sweet caramel Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 Dytter litt igjen, jeg:-) Ingen som har noen gode oppskrifter?? Hilsen masa...
Axus' girlfriend Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 her er mine favoritter: - jorbær, appelsinjuice, banan og vanilje yoghurt - tropisk fruktblanding, appelsinjuice, banan og vanilje yoghurt - jordbær, fersken/aprikos, appelsin, appelsinjuice og kokos (sånn som man bruker på feks skolebrød og andre bakevarer).
Sweet caramel Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2008 Tusen takk, nord86! Hvor mye av alt skal til, for at det blir godt?? Er totalt grønn på dette her, skjønner du:-/ Det er vel bare til å prøve seg frem vet jeg selvfølgelig, men tenkte å høre med dere her først:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå