Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 I natt ringte telefonen min, det var mannen som hadde glemt nøklene og dermed måtte jeg låse ham inn før jeg fikk meg en ussel time til på puta. Og han skulle egentlig hente barna klokka 3 i bhg, men da hadde han glemt bilnøkkelen i bilen min, så det gikk jo ikke (er for langt unna til å gå), så endte med at de stakkars ungene våre var 9 (!!!!) timer i bhg. Jeg var ikke blid. Er det bare min mann som er slik, særlig med nøkler, eller er de fleste menn det?
Sånn kan det gå Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Har aldri vært borti noen mann med nøkkelproblemer jeg for min del, så tror nok det er din mann som er litt distré.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Kan nok være. Min mann klarte å låse bilnøklene inn i bagasjerommet. Det var ikke så gøy. Er nok genetisk, sammen med det recessive kan-ikke-lete-og-finne-noe-i-kjøleskapet-genet.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Mannen min skylder nemlig på alle kompisene hans også er sånn, så jeg vil bare høre om det er noe hold i det, eller om det er han som rett og slett prøver å sno seg unna. En mann på 30 burde da klare å holde styr på sine egne nøkler...!
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Hehe, og jeg-skal-alltid-ha-fjernkontrollen-genet. Den fant jeg forsåvidt i kjøleskapet engang...:/
Sånn kan det gå Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Selv om jeg tenker så det knaker så greier jeg ikke komme på en eneste mann jeg kjenner som har problemer med å holde styr på nøklene, men kommer på noen kvinnemennesker med det problemet...
Sånn kan det gå Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg-skal-alltid-ha-fjernkontrollen-genet er det jeg som innehar her i familien. Ungene derimot innehar få-fjernkontrollen-til-å-forsvinne-sporløst-med-det-samme-de-får-tak-i-den-genet, og de kan ikke skylde på at de er småunger lenger en gang. Helt utrolig evne faktisk.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Hehe, det genet har mine barn også. Jeg har kjefte-på-alle-sammen-genet i familien. Men altså, jeg hadde ikke gjort det om nøkler og fjernkontroller ikke hadde forsvunnet hele tiden...;-) Så det er bare et latent gen som hopper frem når anledningen byr seg (les:irritasjon).
Gemini77 Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 et recessivt gen kan det ikke være for da hadde det ikkke slått ut... :-) må være dominant i så fall.. ;-) men nei.... her har mannen styr på nøklene... bankkortet og mobilen derimot...
Gjest Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Hehe, hadde han hatt et dominant nøkkelgen, så hadde han klart å holde styr på nøklene sine, Det er recessivt, siden han aldri vet hvor de er eller hva han skal bruke dem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå