Gjest Mammamoms Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hei:) Tenkte det ville være greit å ha en sånn babycall. Jeg håper jeg bruker riktig navn på riktig ting nå. Jeg mener i allefall sånn du kan legge hos babyen, også har du en høytaler hos deg selv så du hører om babyen gråter. Lurer på hvor jeg kan kjøpe dette, og sånn ca hva det koster.
oktoberjentene;) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg vet om babycaller fra 3-400kr og laaaangt oppover... har en selv fra phillips til 500kr. kjøpt på clas olson (eller hvordan det skrives).. er veldig fornøyd med den... heeelt enkel, men kan bruke batteri i den så jeg kan legge den ute i vognen f.eks når bebi sover der ellers så har alle baby utstyrs butikker sånne, og elkjøp har... sikkert flere også .... har hatt stor bruk for baby callen.. bruker den fortsatt på natten 14 mnd senere
Gjest Mammamoms Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Sikkert dyrere i sånne babyutstyrsbutikker, så det var fint med et Clas Ohlson-tips. De hadde jeg hvertfall ikke tenkt på. Det er jo så mye som skal kjøpes, så alt kan ikke være dyrt og av den beste kvalitet, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå