Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 http://www.sa.no/article3797539.ece
millie+2klumper Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 forferdelig trist...grusomt. Blir kvalm av og høre om sånt..
Pappalille Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ja, hva skal man si? Det er grusomt. Ganske enkelt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hva synes dere om straffen da?Jeg mener den er altfor lav!!hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå