durdei Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Er gravid i uke 13. Var hos legen i går og fikk beskjed om at livmoren sine mål ikke samsvarer med termindato. Pratet med jordmor idag og hun sa da er det enten at jeg er kommet lengre, noe jeg egentlig er sikker på at jeg ikke er, eller at det er mer enn en der inne. Noen som kan se hva som stemmer? Skal på ultralyd nå snart istedenfor i uke 18. Andre med samme erfaring forøvrig? Har forresten merket liv i magen i 2-3 uker og har to barn fra før.
Koala *g07* Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det er vanskelig å si hva som stemmer for din del. Men fikk selv justert terminen fra 28. april til 22.februar. Så for å si det slik, fikk jeg også en jordmor som stusset veldig, og lurte på om det var flere eller at jeg var kommet lenger på vei. Det var det siste for min del. Ganske utrolig å få 2 mnd mindre å vente. Var egentlig veldig uventet siden jeg hadde hatt "mensen" også.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 hvis du har kjent liv i 2-3 uker allerede, vil det jo si at du har kjent liv siden uke10? det er vel litt vel tidlig selv om man har barn fra før... tror jeg. så da gjetter jeg at du er lenger på vei ja ) selv har jeg kjent liv fra uke 19 med begge mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå