Lizz84 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Ville bare hilse på og si hel alle sammen! Jeg er ny her inne, selvom jeg ser at jeg reistrerte meg her allerede i 2006, hehe... Men nå er profilen oppdatert og jeg er i gang, i allefall her inne. Har så smått begynnt å leke med tanken om graviditet og barn:-) Men vet at det surrer oftere og oftere oppe i hodet mitt enn det gjør hos kjærsten. Men han kommer nok etterhvert tenker jeg, vi har det jo ikke travelt men greit og leke med tanken før en begynner og prøve på ordentlig! Greit og få litt tips og ideer her inne også.... God helg! E:-)
stinemor87 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hei hei:) Registrerte meg for ei god stund sia selv selvom jeg ikke hadde noen store planer om barn akkurat.. Men nå er jeg så glad for vi har funnet ut når vi skal begynne å prøve.. Over ett år til enda, men er så godt å vite at det skjer snart:) Koselig at det er flere som leker med tanken... Jeg også er inne her for å få litt tips og ideer og å bli kjent med andre i samme situasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå