Gå til innhold

Tv2 er mongo!

The most famous Ludder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner de ikke at de bør sende Skal vi danse senere??? Halv åtte er jo leggetid for smuskelusken min! Er ikke gøy å se på web-tv senere :-(

Dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med det programmet som trekker? jeg zapper gladlig forbi.

Kan ikke leggetider forskyves??

Skrevet

Signerer halvveis Pingu... Jeg zapper ikke forbi hjernefyll:o)

Skrevet

Også sender de hotel Cæsar når det er barne-TV... Hvordan skal jeg få sett det da liksom?

Skrevet

Hva med at pappaen legger smuskelusken din? Si at i kveld har han en gylllen mulighet til litt smuskelusk-kvalitetstid :)

Skrevet

Nei, leggetiden kan ikke forskyves 2 timer for en på 9 mnd :-) da blir det krøll og det burde jævla tv2 forstå!!

Hotell C har jeg ikke noe imot å se på web-tv, men kjedelig å vite hvem som røk ut av skal vi danse FØR jeg ser det :-( Prøver å lukke øynene for det, men må alltid smugkikke .

Forresten: hvor lang tid tar det for en på 9 mnd å skjønne at han IKKE kan reise seg opp under bordet uten å skalle hodet oppi???

Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg krevd det hvis det ikke hadde vært for at han har mongo-vakt og jobber til ni, ikke hjemme før tidligst halv ti :-(

Skrevet

Jeg liker IKKE at du bruker et forbudt ord i en tråd som omhandler TV. Det er faktisk foreldre her inne som kan føle seg krenket over at du benytter et ord som ikke er lov.

Skrevet

HAHAHA :-)

Skrevet

Mongo?????

Bare simple mennesker som deg bruker fremdeles slike uttrykk:o(

Skrevet

Det som er enda mer MONGO er at jeg stoppet opp på nrk1 og tittet såvidt på BEAT FOR BEAT og ble tittende enda lenger enn det burde vært lov!!! Så jeg glemte hele Skal Vi Danse, og fikk bare med meg de siste 7 sekundene..... DET er mongo, det...

Og hvorfor lærer jeg ikke at Cola Zero gjør barna like hyper som vanlige sukkerbiter??

Skrevet

Nå er det vel noen år siden du var russ da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...