lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hei Sønnen min har fått øyekatar i barnehagen, og har fått behandling siden onsdag, men det er ikke blitt bedre. Vi fikk prøve en ny type behandlingskrem som var salve og dråper i ett. Men nå er han dårligere enn før, og når han gråter virker det som om at han får sånn trykk på øynene at han blør litt i øynene. Er det noen andre som har vært borti dette? Er det eventuellt noe farlig?
*gruffalo* Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 hvilken medisin får han? Kan være han er allergisk mot medisinen. En i bhg min var det, og han ble aldri bedre...
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Han får fucuthalmic 1%. det var vist noe nytt, det skal bare brukes om morgenen og om kvelden
Libido- Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Vi hadde vel 5 runder på rappen med øyebetennelse i fjor. Jeg om mini smittet hverandre om hverandre. Det at man er smittsom bare første døgn etter begynt behandling må være bull.. for vi slet skikkelig med å bli kvitt det. Hvertfall, jeg får mye sprengte blodkar når jeg får øyebetennelse. Jeg ble så redd at jeg ringte lege, men de beroliget meg og sa at det var vanlig. Tok veldig lang tid før blodet i øyene forsvant. Så lenge det ikke er blod i tårene så skal det ikke være noe farlig.
*gruffalo* Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg ville gått til legen å fått ny medisin. Er noe som heter kloro... et eller annet, det er den vi har pleid å få. Er flere som har prøvd andre medisiner uten hell hos oss, da har de fått den og blitt bedre med en gang.
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 han har litt blod i tårene, det er derfor jeg er litt bekymret. når han gråter,så gråter han lyserosa, så det virker som om at det er litt blod i det
Libido- Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 oki. Da synes jeg du skal ta en tlf til legevakten, så får du et profesjonelt svar. Få høre hva de sier da, om du ringer =) God bedring =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå