Spire i magen ツ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Fler en meg som har dette problemmet? Kan ikke gå i butikken, blir dårlig av å stå i kø ol. (blir da svimmel og kjennes som alt svartner helt får meg) Noen ganger føles det som je nesten svimer av når je sitter og ligger.. føler trykk i rygg/mage.. vært plaget en stund.. men kjenner bra med liv. Er det bare meg?? blir så frustrert.. kvier meg til å gå ut blandt folk.
AnMar Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg vet ikke om svimmelheten du opplever stående, men Venacava-syndromet er det mange som merker når de ligger på ryggen. Da presser babyen såpass på hovedpulsåren på venstre side i kroppen slik at man kan bli kvalm og kaste opp eller besvime. Jeg opplevde det første gang hos akupunktøren min, spøy som bare det over meg selv og benken og på gulvet og jeg var så flau...og så svimte jeg av en kort stund. Får du i deg nok vann i løpet av dagen? Hjelper kroppen masse...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 jeg hadde det sånn i forrige svangerskap. blodtrykksfall fikk jeg beskjed om. veldig ekkelt. fikk det når jeg sto oppreist i kø, forann speilet osv. gikk over et stykke ut i svangerskapet. normalt sa legen. ble kallsvett, kvalm og svimmel.
Spire i magen ツ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 nettopp sånn du forklarer sist der åssen je føler meg :S uffa.. håper jeg blir bedre.
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 har det sånn jeg også var på h&m og skulle kjøpe baby tøy måtte bare springe å sette meg elså hadde jeg gått rett i bakken..kaldsvetta å ugen å blei sikkelig kvalm..ville bare spy..sikkelig ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå