monkri mamma til 4 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 var på gyn undersøkelse i dag. alt var bra og han fant en liten svart prikk. trodde kanskje d var et tidlig svangerskap. tok blodprøve og får svar på mandag. selv om den blir negativ, så kunne j være gravid for d sa dem. er jo litt tidlig. har ikm den 28. vet ikke helt hva j skal tro j.
påtjukken Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 nei ikkje vet eg heller, men eg ville no bare håpet på at det er en spire der:) håper det er det.. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå