Gå til innhold

Hurra :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges fikk jeg fin og klar strek på billigstrimmel ! Og i ettermiddag fikk jeg en til. Ganske svak, men brei rosa og fin. Har ikke ikm før på søndag så kommer til å holde den store jubelen tilbake til jeg er heelt sikker. Har blitt lurt trill rundt av kjemisk graviditet før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næææ da var det ikke skyggestrek du så med CD i går da ;O)

Hvor mange dager er du nå etter EL?

Skrevet

Glemte å gratulere deg da og det skal stå CB ikke CD ;O)

Skrevet

Tusen takk ! Selv om det er litt usikkert ennå... Føler jeg har brent meg så mange ganger i år med en MA og en exu + et par kjemiske graviditeter. Nå skal jeg først se om det holder til over ikm, og så skal jeg få tidlig ul for å se at det ikke er exu igjen. Legen sa det var litt risiko for at det skulle skje igjen så er litt nervøs...

Tror det er 11 eller 12 dager siden EL. Hadde voldsomme smerter i exu egglederen min for 11 dager siden så sannsynligvis en EL.

Jeg har også to gutter fra før :) Hvor lenge er det til din ikm ?

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Jeg har IKM 25.sep, er ei stund til, men skal teste 4 dager før ;O) blir fornøyd med en svak strek å jeg.

Skrevet

håper det går bra da:)

sikkert dumt spm, men hva er exu (eller hva det no var)

Skrevet

gratulerer:-)))lykke til:)))

exu er graviditet utenfor livmoren.

Skrevet

ok.. da vet e det:)

glemte forresten å skrive gratulerer:)

masse lykke til

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Det er så godt å ha dette forumet. Det å kunne dele oppturer og nedturer med dere har spart mannen min for så mangt ;)

Skrevet

hei du "herlig morsom" :) gratulerer så utrolig masse!! håpr det går bra for deg denne gang "kryss kryss"

Skrevet

gratulerer :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...