2009baby!!!! Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Sulten startet helt brått for noen få dager siden, midt i 8.uke. Plutselig er jeg sulten HELE tiden og må spise nesten konstant! Iallfall i forhold til tidligere. Flere som opplever/har opplevd dette og isåfall når startet det for dere og når ga det seg? Er jo litt redd for at jeg skal legge på meg mye hvis det fortsetter slik men foreløpig i svangerskapet har jeg bare gått opp en halv kilo og vil gjerne at vekten fortsatt skal gå saaaakte oppover i starten. Dere som ble veldig sultne og har kommet litt lenger enn meg, la dere raskt på dere når dere begynte å spise så mye eller ble det forbrent av all den ekstra energien kroppen bruker på endringene som skjer der inne? Håper litt på det siste jeg da, så kan jeg spise med god samvittighet uten å bli helt rund som en ball. Noen sier også at det er vanligvis verst i 1.trimester med denne sulten, noen som vet?
Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 jeg har akkurat sånn jeg også! Er veldig sjokkert egentlig! Var på jobb i dag. Spiste frokost 05:30, og pleier å bli sulten i 10,halv 11 tiden, og lunsj er kl 11. Men i dag, rundt kvart på 9, så BANG! trodde jeg skulle begynne å gråte fordi jeg ble så sulten! Så jeg måtte gå til vesken og spise opp lunsjpakken jeg hadde med meg..og så spiste jeg bare en god morgen yoghurt til lunsj, fordi da var jeg kvalm.. hadde ikke jeg visst at det dreide seg om en graviditet, så hadde jeg gått å sjekket meg for bendelorm! Dette er skremmende!
syddihodet Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg er 10+4 og har de siste 2 ukene vært konstant sulten (tidligere spiste jeg knapt). Det positive er at jeg nå som jeg spiser ofte (spiser hver annen time, enten ei frukt, skive, yougurt etc) er at jeg har fått opp forbrenningen da (har mye kg og ta av). Var hos JM nå denen uken, og hun mente at jeg bare måtte fortsette og spise annenhver time, så sant jeg spiste fornuftig og sundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå