Gå til innhold

Er det bare jeg som synes at navnet Aron er helt grusomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere og flere som velger dette navnet nå, og jeg forstår det ikke siden jeg synes det er et skikkelig stygt navn. Jeg forbinder det med med en skikkelig bølle, og synes navnet i seg selv er skikkelig hardt og fælt.

Noen andre som har meninger om navnet Aron?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns aron er kjempefint. gutten vår heter Aaron (skrives amrikansk,men uttales likt) ....

Skrevet

Enig med HI. Jeg har ingen assosiasjoner til noen, og jeg ville kanskje ikke sagt at det er "helt grusomt", men jeg liker det definitivt ikke.

Skrevet

Synes det er et flott navn jeg!! Perfekt til et dobbelt nanv..

Skrevet

Dobbeltnavn som Elvis Aaron, kanskje? Navnet er utrolig harry uansett.

Skrevet

Aron er et pent navn. Kjenner 2 flotte gutter med det navnet.

Skrevet

Aron er ikke et navn jeg ville valgt, jeg liker det ikke noe særlig med norsk uttale. Engelsk uttale synes jeg er helt greit. Grusomt er jeg ikke enig i at det er, men jeg synes ikke det er særlig vakkert heller.

Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Men jeg synes det er unødvendig å lage tråder av denne typen. Det er sikkert flere her som har kalt sønnen sin Aron, og da er det neppe særlig gøy å se denne tråden...

Skrevet

Synes ikke at noen navn er harry, jeg :) Det er noen navn jeg liker bedre enn andre, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle et navn grusomt. Det synes jeg er dårlig gjort ovenfor de som faktisk har valgt å kalle barna sine det... Jeg ville definitivt ikke kalt sønnen min Aron, men det er sikkert mange som ikke liker navnet jeg har gitt sønnen min og.

Skrevet

HARRY, like harry som Kevin faktisk.

Kjenner til en Aron fra Horten, og han er en småkriminell taper.

Skrevet

Er ikke det et papegøyenavn? På lik linje med at Felix er et kattenavn?

Skrevet

Jeg lagde ikke innlegget for å såre noen. Synes ikke folk burde ta seg nær av hva en anonym på nettet synes om et navn, men unnskylder det om jeg såret noen.

HI

Skrevet

Er jo ikke rart at barn mobber hverandre, når foreldrene får seg til å si at helt vanlige navn er grusomme...

Skrevet

Aron er et flott bibelsk guttenavn. (Broren til Moses)

Bibelske navn er mote nå, og det synes jeg er fint.

Skrevet

Helt enig med deg HI. Jeg har dårlig assosiasjoner til det navnet da. Hadde det ikke hvert for at jeg har hatt mine krangler med et rasshøl med det navnet hadde jeg sikkert likt det.

Skrevet

Aron, Leon, Leander, Felix etc............

potetoes potatoes.....................

Grusomme alle sammen...

Det er utrolig mange Foreldre som har NULL fantasi i disse dager. "Alle" skal jo hete det samme,,,,,,

Skrevet

"Er jo ikke rart at barn mobber hverandre, når foreldrene får seg til å si at helt vanlige navn er grusomme..."

Nok en BIM/DIB-klisjé som kan appliseres til absolutt hva det skal være. Det er normalt at folk har meninger om forskjellige ting her i livet. Det er bare å vende seg til det!

Skrevet

Ja, det virker nesten som om mange velger et navn som mange andre og velger for at ungen ikke skal skille seg ut. Aron og Kevin er av de mest harry lavklasse navn jeg vet om.

Skrevet

Enig. Aron + alle de andre amerikanske navnene er grusomme.

Håper denne moten går fort over....

Skrevet

Jeg synes Aron er et veldig fint og spessielt navn,og har selv valgt det til sønnen min:)

Jeg satt å leste gjennom fra A til Å navn,og dette var et navn jeg la merke til. Det var ikke det som sto i babyboken min som alternativ,men siden Aron's pappa likte dette virkelig godt,ville jeg at han skulle hete det.

Jeg ville vise at pappa også får velge og tok også hans favoritt navn,som nå er blitt mitt:)

Jeg kjenner ingen eller visste ikke at Aron er blitt et mote navn. Men jeg er fornøyd:)

Aron er ett kort og fint navn!

Skrevet

Må jo få si at jeg synes det er veldig trist at noen kan legge ut en trå hvor det starter med "Er det bare jeg som synes navnet Aron er grusomt?". Tror ikke vedkommende som har lagt dette ut har hatt klare tanker,ettersom det er flere som har barn som heter Aaron/Aron.

Veldig slemt og uvoksent gjort. Alle mennesker har forskjellige meninger,alle liker forskjellige navn,hva oppnår denne personen med å få frem hvem som liker navnet Aron minst?

Er det noen som blir glade av det? Er det noen som føler seg bedre av det? Er det noen som liker å vite at foreldre med navnet Aron blir lei seg når de ser dette?

Virkelig stygt gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...