Gå til innhold

hvilken vognpose vil dere anbefale?


Anbefalte innlegg

Skrevet

til 8 mnd gammel baby. det er så lenge jeg har hadd så liten baby så jeg har ikke peiling. lovte venninnen min å sjekke ut for henne. hun har ikke internett. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksipose hvis hun har plass i bagen, ellers Odenwälders dunpose. Voksi får hun billigst på trumf.no.

Skrevet

Voksiposen, fordi det er ulldyne i den. Odenwalder- o.l-poser er jo litt mer hendige enn Voksi - men vet at flere har syntes barna har vært kalde på bena og klamme på ryggen i disse.

Jeg har vært storfornøyd med Voksiposen, med vinter- og sommerdyne.

Skrevet

vanlig voksi eller den nye urban da?

Skrevet

Kjøpte helt vanlig voksipose i vinter til min da 1,5årige sønn.. =) Han er nå 2år og vi kan fortsatt bruke posen. =) Kostet 2 275.- og jeg er super fornøyd. Kjøpte en sommerdyne i tillegg, som vi har brukt på hytta i sommer-høst, veldig bra den å. =)

Skrevet

Har både Voksi classic og dunposen til Odenwalder. Begge er kjempebra. Men voksi ruver endel og passer ikke så godt til enkelte av dagens mindre bager. Odenwalder passer derimot fint til de mindre bagene. Har verken opplevd at Odenwalder blir klam eller at barnet blir kald på bena, har heller aldri hørt om noen som sagt at de blir det.

 

Begge er praktiske, varme, gode poser. Voksi urban skal også være bra. Det samme skal visstnok Odenwalder lammy xl også være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...