Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Satt på Facebook her, og kom over minneside for en gammel kompis fra noen år tilbake. Jeg flytta fra plassen for sju, åtte år siden, men har jo hatt litt kontakt med han. Så finner jeg ut at han døde i februar-og jeg så det ikke før i dag..har så ræva samvittighet nå at det halve kunne holdt..Hadde jeg vært litt flinkere til å ta kontakt, hadde jeg fått det med meg før..og kunne dratt i begravelsen. Ikke vet jeg hva han døde av heller..
Loyloy Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Uff da, men jeg synes ikke du skal slå deg selv i hodet over det der... Folk vokser fra hverandre og sånn er det. Og noen dør tidligere enn andre. Jeg hadde selv ei venninne som jeg hadde "mista" litt som døde her i sommer. Forferdelig når unge mennesker dør, men hva skal en gjøre? Hun får ikke livet tilbake av at jeg setter mitt på hold. Ei heller din venn. Neste gang du er i nærheten av der han bodde så se om du kan få tatt deg en tur på graven, eller til foreldrene hans i stedet. Så kan du få avsluttet og vise at du brydde deg, selvom kontakten ikke var der lenger. Klem!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Det trur jeg at jeg skal gjøre. Blir litt irritert over at de felles kjente vi hadde heller ikke ga meg beskjed..men regner med at de hadde vel nok med sitt de og.
Loyloy Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Ja og det kan man selvfølgelig bli irritert over, men når en får slik en beskjed så er det ikke alltid så lett å tenke på alt, og etter en stund, går en utifra at "alle" vet det som burde fått beskjed.. desverre. Men; foreldrene hans vil sikkert sette pris på om du tar kontakt. Det er aldri meningen at foreldre skal overleve barna sine, så uansett hvor lang tid det er siden han døde vil de nok glede seg over å få vite at deres sønn har betydd noe for noen, selvom kontakten var vekk.... Jeg har mange venner jeg ikke snakker noe særlig med lenger, men hver og en har betydd noe for meg og vært med til å forme meg til den jeg er i dag. Det er det viktig å huske! Og det gjør du jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå