Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 De to andre gangene jeg har gått gravid har jeg vært veldig kvalm tidlig, og fått to gutter. Føler meg ikke kvalm denne gangen, bare litt rar. Blir det jente da?
#Ariadne# Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 var kvalm og kastet opp med begge to de tre første mnd.. har ei jente og en gutt
PAVEEL Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 jeg var rimelig frisk og rask de to første svangerskapene, fikk gutter begge gangene... nå var jeg syyyyyyyyyyyyyyyyyyk de 13 første ukene, kvalm, slapp og jævlig. venter jente:-):-) så du skal ikke se bort i fra at det er en jente du venter vettu, iallefall hvis du føler deg helt annerledes enn i de to første. gleder meg til å få ei lita rosa ei ja!!! langt på vei da?
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg litt over fem uker ca... så det er jo en stund til:) Det er det jeg har tenkt på, føler meg helt annerledes enn de to andre gangene... tiden vil jo vise det, det viktigste er selvfølgelig et friskt barn, men hadde ikke gjort noe om det ble jente denne gangen:)
otilde *14.05.2009* Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg har også to gutter, og gravid nå for tredje gang - seks uker på vei. Merket ingenting av graviditeten med førstemann, uggen og småkvalm i starten med andremann. Nå er jeg imidlertid i temmelig dårlig form. Har faktisk vært hos legen i dag for å høre om jeg kunne få noe kvalmestillende. (Fikk ingenting!!) Greier ikke å få i meg mat, og er hjemme alene med småguttene. Mann som jobber ofshore, jobber i 80% stilling selv. Innbiller meg at kvalmen skyldes at jeg venter ei jente denne gangen, innerst inne ønsker jeg meg nok ei jente nå. Det viktigste er selvsagt at vi får en sunn og frisk baby! Skal på UL på mandag for å utelukke exu (smerter ved den ene eggstokken), håper jeg får se et lite hjerte som banker.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Du må ha lykke til på mandag. Håper du får gode nyheter og et hjerte som slår:) Har selv hatt exu, og det var veldig sterke smerter. Det er tungt å gå så kvalm, men du får trøste deg med at det går over etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå