Gå til innhold

Hvordan sparker babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har plutselig blitt bekymret igjen for babyen i magen. Synes sparkene er litt "spastiske", på en måte veldig rykkende, kraftige av og til. (Andre ganger rolige "snu-bevegelser").

Er det flere som kjenner bevegelse på den måten? Altså plutselige og kraftige, for så å være helt rolig?

*Håper bare alt er bra med babyen i magen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. noen ganger blir jeg litt redd for hvor hardt det faktisk er. er 33+3 i dag. du?

Skrevet

Jenta mi rykker også til slik du beskriver ganske ofte. Regner med dette er normalt, har hvertfall ikke tenkt noe annet. Ellers er det mye dytting, snuing, hikking og vanlige spark også.

Jeg bekymrer meg ikke, men hvis du gjør det kan du sikkert ta en telefon for å forsikre deg, ikke noe særlig å gå å være bekymret:)

Skrevet

Babyen min har også slike "spastiske" bevegelser av og til.. Har vært litt bekymret for om dette var normalt, men siden vi er flere som kjenner det på samme måte så er det helt sikkert normalt..

Er 34+4 i dag, og merker at babyen har fått mindre plass i magen. Kjenner store og "seige" bevegelser. Når jeg setter meg bak i godstolen med beina høyt får han bedre plass til å bevege seg der inne. Så hvis det har vært rolig en stund pleier jeg å legge meg slik, og stryke på magen. Da blir det liv i magen ja.. :)

Skrevet

Jeg har det også slik. I uke 34 er jeg. Ser ut som det er vanlig, ja, etter det jeg leser her....Men blir litt bekymret de timene det er helt stille inni der, og blir glad når magen buler ut og opp som den ofte gjør- gjerne på kveldene. Noen ganger kjennes det ut som om hun prøver å bore seg ut av mageskinnet, men det er artig å se på da!

Skrevet

Er stort sett kun den typen bevegelser jeg kjenner.

Rykkende og kraftige, eller kveilende bevegelser.

Har snakket med jordmor om det, hun sa det var ingenting og tenke på.

Helt normalt!

Skrevet

Akkurat er det slik er det her og...... Snur og vender seg i alle retninger. Hovudet har enno ikkje festa seg. Men, no er eg 2.gangsfødende og. Så da er det meir normalt at hovudet fester seg seinare enn ved førstegangsfødande.

Skrevet

Takk for mange svar! Fint og beroligende å høre at andre også har slike spark. Da skal jeg kose meg videre med alle de rare bevegelsene der inne. :-)

(Er forøvrig selv i uke 33).

Skrevet

Slik har det vært lenge hos meg. Og det er mye mer bevgelse enn spark i løpet av en dag. Lille stakkaren har dårlig plass..Er 38+1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...