ble mamma 1.juli 08 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 føler jeg må rope ut til hele verden at jeg er så bliiid! og det er lille jenta mi også! har fått ergo-selen, bruker den nå med nyfødt inlegget. bestilt med sekk og slik "rompetaske" også. vesla her skal helst sitte på armen og ha nærkontakt 24 timer i døgnet, og det er ganske slitsomt, men nå tror jeg virkelig hverdagen blir litt lettere! jeg har to hender fri, hurra! har lånt en babybjørn, men var virkelig ikke fornøyd med den, og hel håpløst når hun kan sitte der så veldig kort tid. men nå kan hun få lov til å sitte og kose seg og sove uten om at jeg trenger å stresse med å legge henne ned! fantastisk! første gang hun sitter i den nå, og de første tre min satt hun med kulerunde øyne og så litt forbauset ut, så satt hun og koste seg med mslae øyer i tre min, og så sovnet hun og trives tydeligvis godt! og det gjør mammaen hennes også anbefaler ergo til alle, spesielt de som har en baby som er som et "klistremerke" store deler av dagen... dette innlegget tok jo nesten litt av, hehe, men jeg er bare så fornøyd=)
Yo&La+spire Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer med ergoen:) Har en selv og vi er kjempefornoyd ogsaa! Snuppa er 1.5 aar naa og sambo bruker denne selen myyyye. Deilig naar barna er mindre ogsaa og du har noe du maa gjore og den lille bare vil bli baert;) Eg hadde iallefall ikke klart aa ha middag paa bordet hver dag i de periodene naar snuppa fikk tenner, hadde det ikke vert for ergoen og alt det andre baeretoyet eg har:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 så bra ) jeg har også ergo selen og er kjempe fornøyd. men er litt usikker, Yo&Pirilimbilimbilona du kan sikkert svare på dette siden jeg har fått med meg at du kan mye om ergoèn. ska vesla har armene ned og ud under skulderreimen eller ha armene på toppen? håper du forstår?? hun er 6mnd
Yrha Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Grattis med Ergo'en, det høres helt supert ut! Husker hvor i himmelen jeg var når den første MT'en kom i posten. Blir jo helt besatt, men det er jo fordi bæring er så bra!!! Jippi!
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Grattis med ny ergosele. Vi venter på våres, er litt ekstra lang leveringstid nå visst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå