Trollmora Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Med mat og klær og støvler og regntøy og dvd og i det hele tatt. Bare Trollfar kommer seg ut av den store trafikken så vi får hentet trollungene før kursen settes mot hytta. Krysser fingrene for sol i morgen og grilling til middag, Tur til sjøen for å plukke stein samt en tur på "Åpen brannstasjon: Kos dere masse i helgen )
dritgrei hei hei! Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ikke glem KAKAAAAAAAAAA!!! God tur og kos dere på hytta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå