Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 ja jeg vet jeg er tidlig ute...........men........... min mann har en søster og en bror som er voksne og gifte. som egentlig har alt og litt til. noen som har forslag til hva vi kan gi dem i julegave? er ikke i form til å lage noe som krever tid, så det må helst være noe kjøpt eller lettlaget. og ikke noe veldig dyrt, max/ca 200- 300 kr. fordi vi har 35 julegaver å kjøpe så må det nesten ikke bli for dyrt på hver gave. de nærmer seg 50 år begge søsknene.
♥♥♥ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 hva med en kurv med ost og kjeks... eller noe annet godt. fint å kjøpe noe som kan spises eller brukes når de har alt. god vin etc
sitrus76 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Vi skal kjøpe boka som heter Barndommen i 80 årene. Kjempekoslig å kikke i sammen. Finnes fra 50-60 og 70 årene også.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 takk for tips. kan desverre ikke kjøpe mat da pakken må avleveres 3 uker før jul ca. men den boken hørtes veldig interresant ut. hvor får man tak i den?
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Hei! Hva med: Vin( en god) Gavekort på noe kroppspleie(kanskje noe de kan gjøre sammen?) Kinobilletter Kokkekurs Kommer med mer skal bare tenke litt til..hehe
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 http://www.gaveguide.no/kategori/dager/julegavetips/ se om u finner noe her... eller her: http://www.webby.no/julegaver/:) Lykke til;)
sitrus76 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Tror de har den hos de fleste bokhandlerene, men jeg kjøpte den på norli.no:)
Gjest Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 sitrus76 glimrende tips. nå har jeg vært inne på haugen bok og bestilt 4 stk. synd de ikke hadde for 30 tallet også. for da har gaven til bestemødrene mine vært i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå