Gå til innhold

sparking i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene synes jeg det har vært stillere, kjenner absolutt spark jevnt gjennom hele dagen, men det er mye roligere.

Det er vel dårligere plass der nå - Hvordan føler dere andre det som er rundt samme uke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme uke som deg, og hos meg varierer det hvor godt og hvor ofte jeg kjenner spark. Babyen begynner ä fä mindre plass der inne, det er nok naturlig at vi kjenner sparkene annerledes enn tidligere. Jeg har gjerne flere dager med masse aktivitet der inne, sä blir det litt roligere noen dager - helt normalt i fölge legen min:)

Skrevet

Her er det full rulle og harde spark hele døgnet,, hun sliter meg fullstendig ut for å være ærlig :-S

Selvfølgelig deilig med masse spark, men fy fader så vondt det gjør til tider hehe..

Skrevet

Aiai.. Alle disse bekymringene vi m rolig baby i magen må gå gjennom.. Skulle gitt mye for en bokser/ akrobat i magen gitt, vonde ribbein hadde vært hjertelig velkommen her ja;)

Er nå 35 uker på vei, og kjenner egentlig lite spark, men mer sånne store/ seige tai-chi bevegelser, hvor d føles ut som om hun prøver å presse seg ut av magen så d buler skikkelig... Men tror d er ganske vanlig, for de har jo veldig liten plass nå (sto også om dette på uke 35- siden her på BIM). Kjenner jo som sagt veldig varierende m aktivitet, igår var d full pinne hele dagen gjennom, m føtter på tur oppunder ribbein og i d hele tatt, mens idag har d vært veldig stille igjen (noen få tai-chi bevegelser og et par omganger m hikking, d er d hele..). Men hun har jo vært litt sånn av og på gjennom hele sv.skapet, så satser på at d er greit!

Var jo en bekymringstur til Riksen forrige fredag, for da var hun også svæært rolig (så begynner å tro at hun tar sabbat hver fredag, hehe;) Fikk da både ctg og UL, og alt var i skjønneste orden, så d beroliget meg veldig.. Da vet jeg at selv om hun har en rolig dag, er alt mest sannsynlig helt i orden! De var veldig hyggelige og forståelsesfulle der oppe, så vil absolutt anbefale at du tar deg en tur hvis bekymringene tar overhånd=)

Skrevet

eg og ser i uke 34..her er det veldig aktivt vertfall.magen står i alle rare stillinger..helt skeiv til tider..

er eg bekymret for eg ikkje har kjendt bevegelse så er det ikkje mye søtsaker som skal til før hun bjunder igjen.

Skrevet

Jeg klarte å opparbeide meg endel bekymringer før jeg kom hjem i kveld og da fikk vi pappaen til å snakke til magen og plutselig var det full rulle der inne. Så nå er alt vel igjen :)

Jeg prøver iherdig å ikke ha høy terskel før jeg ringer føden, men når jeg har kjent han jevnlig og får han lett i bevegelse selv uten sukker, synes jeg å si meg fornøyd med det. Det er jo mindre plass der inne, så det er vel naturlig at ting blir litt seigere. Kraftige spark i ribbeina har jeg aldri kjent, og han har ligget med hode ned fra uke 20. Vi er vel alle forskjellige, men godt å høre i hvert fall at det er flere som har rolige babyer innimellom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...